czwartek, 16 czerwca 2016

Spódniczki jersey'owe kucyki pony

Witajcie kochani!
Sesja za mną, teraz tylko ostatni wynik, także ponadrabiamy!!!
Dziś wrzucam przecudną spódniczkę w kucyki pony <3.

O materiale użytym na spódniczkę : 
->Single jersey, Gramatura 200g.
->guma w pas ;)
->nooo i oczywiście moja maszyna ^^

Jak już pisałam we wcześniejszym poście (tak, tak na pewno pisałam.. w którymś ) mój synek koniecznie chciał spodenki -dokładnie z tym wzorem.
Udało mi się go przekonać ze jednak średnio mu bedzie pasował .
Dlatego w ramach rekompensaty uszyłam mu spodenki baggy z naprasowanką.
Dzisiaj koniecznie chciał w nich biec do przedszkola więc nie dał nawet zmniejszyć gumy w pasie ..lekko luźna dla niego .. no ale grunt że się cieszy!!!
Przy okazji także wrzucę i zdjęcia spodenek.
A wracając do spódniczki...
Oto kilka zdjęć .

Buźka:*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz