środa, 3 lutego 2016

Bawełniany kosz z minky na samochodziki

W dniu dzisiejszym wrzucam kosz na matchbox'y mojego synka
Idea powstała gdy ...
po raz wtóry, w środku nocy miałam (nie)przyjemność stanąć na jeden z tych malutkich cudów ;)
O ile na prawdę zabawa tymi małymi autkami potrafi być przednia, to nocne imprezy z nimi...
... jakoś nie bardzo mnie pociągają.
Tak więc wpadłam na genialny pomysł uszycia kosza :)
Mój synek kocha koparki, a materiału został mi jeszcze kawałek z kołderki, więc nic mi nie stało na przeszkodzie utworzenia takowego autko-kosza.

Trochę o wykonaniu:
Kosz w środku wykończony futrzanym minky, dno z bawełny.
Z zewnątrz płótno bawełniane.
Wypełnienie włókniną 200g -ścianka i włókniną 100g- dno.
Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zadbała o pralność ! 
Ku radości wszystkich ! (w szczególności mam ^^).
Calutki kosz można wrzucić w praleczkę i patrzeć jak cudnie sam się pierze, potem tylko suszymy za uszy :)
A dzięki przepikowaniu górnej części nic się nie poprzesuwa - nie ma prawa .
Jedyne o czym musimy pamiętać to ... aby zmniejszyć wirowanie w pralce na 800-900 obrotów max.

Wymiary:
dno o średnicy 22 cm -dlaczego tyle?, bo taki talerz miałam ... świetnie sprawdzał się jako szablon
wysokość około 35 cm -dlaczego?, by było proporcjonalnie do dna opracowanego na wspomnianym talerzu
uszy o długości około 28 cm- by swobodnie przenosić kosz wraz z zapasem autek

To tyle, na dniach postaram się nadrobić resztę postów.
Niestety mój komputer w dalszym ciągu oczekuje na części w naprawie gwarancyjnej...
...pewnie długo go nie zobaczę. 
Także trzymajcie kciuki, bo będzie się działo :)
Buziaki :*











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz