niedziela, 14 sierpnia 2016

Spodenki dresowe baggy w pokemony-pikachu

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przecudne spodenki w Pikachu!
Moda na pokemony się szerzy niczym zaraza to i mój synek dostał w tym trendzie spodenki ;)
A tak poważnie  to dorwałam przecudną pokemonową dresówkę i nie mogłam sie oprzeć!
No jak coś widzę i myślę o tym w kółko to wcześniej czy później kupić muszę..
to już uzależnienie materiałowe chyba.
Ponadto jest jeszcze lepiej niż mi się wydawało,,
...wzór w ogóle się nie spiera!
A spodenki porządnie dostały "wciry" - tak, tak wierzcie mi na słowo w tym względzie moje dziecię jest mistrzem :)
Najpierw je wyfroterował na gumo-nawierzchni na placu zabaw,
następnie wytarzał w piachu.. poturlał się trochę, udawał, że pływa..
...poleciał na zjeżdżalnie i wycierał pupę,
pare  razy wykopyrtnął w trawę i poleciał dalej, bo poszukiwanie kamieni jest ważniejszym niż kolana
Na sam koniec zalał spodenki piciem ..
Już myślałam, że nie przetrwają tego piasko-trawo-sokowego natarcia ale..
Sprało się wszystko, a dresówka w ogóle nie straciła na swojej barwie!
Tak więc oto ONE -CUD SPODNIE dresowe w kilu zdjęciach 

Buźka :*



5 komentarzy:

  1. witaj, czy ja bym mogła prosić o wykrój na te spodenki? są super :) byłabym wdzięczna. szukam wykroju na takie i na zwykłe dresowe ale nie szerokie. mój syn jest szczupły i próbowałam z wykrój z nosh na baggy ale nie wygląda w nich dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :)
      Bardzo chętnie bym Ci podesłała, ale to wykrój stworzony prze moje rączki i nie mam go w wersji elektronicznej tylko karton, gazeta,papier ;)
      Spróbuj wziąć jego spodenki, które fajnie pasują, odrysuj o około 1cm z boku większe (i + 1 cm na szew ).Krok odrysuj w formie łuku obniżony o kilka cm. Wszyj ściągacze, w górny wciągnij gumkę i powinno fajnie wyglądać :)
      Ja poszerzyłam jeszcze pas i dodałam zakładkę ^^

      Usuń
  2. ok dzięki. czyli muszą być odrysowane większe + zapas na szew. kiedyś odrysowałam i dodałam tylko zapas na szew i wyzły wąskie jak leginsy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;)
      Jak tylko odrysujesz większe to wyjdą ci identyczne po przeszyciu (albo troszkę weższe), jak odrysujesz bez zapasu wyjdą ci z wielkim prawdopodobieństwem legi, a jak zrobisz większe +1 cm i dodatkowo 1-2cm na szew to będą fajne szersze ;)

      Usuń
  3. ok dzięki. czyli muszą być odrysowane większe + zapas na szew. kiedyś odrysowałam i dodałam tylko zapas na szew i wyzły wąskie jak leginsy

    OdpowiedzUsuń