środa, 16 grudnia 2015

Gwiazdki na choinkę śnieżnobiały polar + czerwona nitka

Brrr... jak zimno dzisiaj, kaszel nie odpuszcza niestety :(
Jednakże pomimo mrozu, szronu, zimna, wiatru, lodu i ....kataru
Powstają świąteczne cuda :)
Tym razem dla mojej przyjaciółki na specjalne życzenie. 
Ewelinko liczę ze będą pasowały :* zdjęcia wrzucam już teraz ,bo ..są piękne!!!
No i oczywiście jak to ja, nie mogłam się oprzeć!
Śnieżnobiałe gwiazdki urzekły moje serducho, wiec jak zasiadłam tak mnie wciągnęły....
nałóg normalnie, nałóg jak nic, powiadam wam :)
Ale dość gadania, oto foteczki 






2 komentarze:

  1. Piękne cuda, dziękuje Kasiu bardzo ! Weroniczka oczarowana gwiazdeczkami, zabawa była przednia a teraz pięknie dekorują naszą choinke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się bardzo bardzo i nawet jeszcze troche bradzo ;) ! Józi też swoje odpowiednio wymiętosił i o dziwo przetrwały ^^ Buziaki wielgachne ślemy :*

      Usuń