poniedziałek, 17 października 2016

Dynie, dynionki przytulanki, halloween pumpkin czy jak zwał tak zwał -jesienne cuda ;)

Witajcie Kochani!

Dzisiaj podrzucę dynie.
Ale nie są to oczywiście zwykłe dynie ,tylko przytulaśne, urocze, radosne itd.. ;)  ozdoby z minky.
W zamierzeniu pierwotnym miały być ozdobami jesiennymi, by rozweselić jesienną pluchę za oknem, aleee...
..moje kochane dziecię znalazło dla nich jeszcze drugą funkcję...
....PRZYTULANIE !!!..
..tak oto okrzyknął je przytulaśnymi dynionkami i zasowiecił całą zgraję.
Moja ozdobna armia dynionek leży w łóżeczku i zdobi moje śpiace dziecię ;)

Dlatego mogę pisać ;)
A tak serio to myślałam, że mi nie wyjdą, bo wykrój robiłam na przysłowiowy chłopski rozum.
Na szczęście się udało i poszalałam z większą ..średnią..mini dynionką ;)
Jak mnie naszło to cały koszyk natworzyłam.
Ale do rzeczy, dynionka wykonana w głównej mierze z minky.
Wypełniona włókniną lub kulką silikonową.
Wykończona absolutnie ręcznie :)

Wielkośc...hmm..
od 10cm do .
..powiedzmy, że do szerokości minky, ale to wyszedłby prawdziwy gigant na pół pokoju ;)
ta na zdjęciu duża ma około 27-30 cm
To tyle, wrzucam fotki i Buziaki :*





2 komentarze: