piątek, 23 września 2016

Ochraniacz do łóżeczka sowy na bawełnie + rózowy minky 70x70x70 x 30 cm do łóżeczka 140x70

Witajcie Kochani!

Dawno mnie nie było, oj dawno.
Ale jak już dobrze wiecie ..skoro mnie nie ma to działam. 
Tym razem szyłam ochraniacze, worki, pościele do przedszkoli.. oj spooro, sporo tego było.
Dlatego też czasu przymała, a doba stała się za krótka.
Dodatkowo wzięłam się za porządki w "magazynku" ... o ile jeden wątły regał można było nazwać magazynkiem . 
Okazało się jednak, że jego możliwości pakowne się już dawno, dawno skoczyły.
Tak więc czekała mnie wyprawa po nowe tym razem dwa regały ;)
Magazynek został ogarnięty! 
Tkaninki, dresóweczki,jerseye i minky! Mają swoje miejsca.
ba! Nawet imaszyy dostały swoje półeczki..
...póki co tylko dwie , aleeee dążymy do tego by każda miała swoje miejsce.
Nie istotne, że w 95% przypadków szyję na Brilliance, ale ten stary Łucznik przecie do pościeli, a ten stary Singer ...czeka aż znajdę nowe ząbki transportera (czy jak to się zwie ;) )..

A wracając do ochraniacza to:
Klasycznie już ,wypełnienie włóknina puszysta 100g
Z tym, że troczki są wykonane z tej samej bawełny co ochraniacz, a nie z badziewnych wstążeczek!
Nie trawię tego jak przeglądam odmety internetu i znajduje tak wykonane ochraniacze, przecie wiadomo, że takie troczki się strzępią po kilku praniach!... och nie !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz