sobota, 25 lutego 2017

Materiałowe kwiatki - tulipanki

Witajcie Kochani!
Dzisiaj wieczorną porą zamieszczę...
..no właśnie dzisiaj tak troszeczkę nietypowo, bo nie poducha, nie kocyk ;)
A tak poważnie:
Czuję już lekkie powiewy wiosny za mym oknem, tak więc zadecydowałam...
...Koniec zimy!
Tak, tak to nie żarty!
Jeżeli zima się właśnie skończy -dziś, to w ramach nagrody za wytypowanie tego dnia poproszę magiczny kuferek tkanino - dzianinowo- szmatkowo-skrawkowy, przy którym będę mogła godzinami przebierać i kombinować co by tu natworzyć ;)
Generalnie jakoś tak co roku łapie mnie zimowa melancholia.
A jak dobrze wiecie SZYCIA NIGDY ZA WIELE!
To i wspomnianą wiosnę sobie uszyłam .
A co!
Tak oto powstały moje materiałowe tulipanki:)
Kwiatki zostały uszyte z tkanin bawełnianych, takich jak "pościelówka" w cudne serduszka na szarym tle czy groszkowe płótno, za którego doradzenie serdecznie dziękuję !
Łodyżki są profesjonalnie wywinięte, usztywnione i wykończone całkowicie ręcznie.
Główka kwiatka wypełniona jest włókniną puszystą, więc jest milutka i mięciutka w dotyku ;)
Wysokość kwiatków ~30 cm.
to tyle ^^

Buźka :*
Ruby Dragon

P.S. Mój synek już mi połowę tych kwiatków zakosił , z jednym śpi, 3 wozi koparką, a 2 leżą w bliżej nieokreślonym miejscu ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz