środa, 9 marca 2016

Kołderka 75x100 bawełna serduszka + minky fuksja

Witajcie kochani!

Jakoś wczoraj mi posta nie wczytało :(
Ale prędko śpieszę z nadrobieniem.

Jakiś czas temu przyjaciółka przesłała mi piękną bawełnę, chciała z niej zrobić kołderkę ale jakoś zarzuciła ten plan, a ja oczywiście chętnie zaprzyjaźnię się z każdą ilością tkanin :) 
Tym oto sposobem przyszła do mnie paczucha i wraz z materiałem poleciałam dobierać minky.
Udało mi się dorwać genialny kolor! 
Intensywny fuksjo-różo-biskupi kolor.
SZAŁ jednym słowem! 
Na żadnym zdjęciu nie mogę ująć jego genialnej barwy.
Na dwóch ostatnich prawie się udało, no ! przynajmniej są najbliższe ideałowi :) 

Wracając do samej kołderki:
 -wypełnienie 100g -atestowane
-kołderka wymiar 75x100
-przepikowana na około

Poniżej zdjęcia,
Buźka :*









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz