czwartek, 3 marca 2016

Spodnie dresowe z kieszeniami w trójkąty czarno /bananowe

Witajcie kochani moi!

Dzisiaj prędzej niż zazwyczaj :)
Jak już sie chwaliłam na fb, materiaaaały przyszły!
W związku z czym powstają nowiuteńkie projekciki.
Czas powymieniać przymałe spodenki z szafy synka, więc zaczęliśmy od spodni.
Zakochałam sie w tej dresówce w chwili gdy tylko ją ujrzałam ...
...no po prostu MUSIAŁAM ją kupić.
Czasem jakieś wzory mną zawładną i powołują artystyczną duszę!
.. ta dresówka jest tego idealnym przykładem :)
A teraz troszkę szczegółów:
rozmiar...hmmm ...104 raczej, bo opracowywałam ciut większy wykrój na podstawie spodni 98 ;p
Ściągacze z dresówki ściągaczowej prążkowanej, jak dla mnie: re-we-la-cja!
Posiadają dwie pojemne kieszenie, od razu pokochane przez mojego małego męściźne, mówiącego : 
-duzi,duzi jestem mamo!

Poniżej zamieszczam foteczki.
Mam nadzieję, że się wam spodobają.
Buźka :* 







A teraz dosłownie dwie,trzy fotki na właścicielu :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz