wtorek, 10 listopada 2015

Zestaw do leżakowania:kołderka + poduszka sowy z minky

Dziś kołderkowo-przedszkolakowo czyli zestaw do leżakowania:)
Wzór osobiście wybierał mój synek i do teraz śpi dzielnie w leżaczku wraz ze swoimi przyjaciółmi -sowinkami. 
Generalnie sowinki są wszędzie...
 na podusi, na kołderce w przedszkolu, na wałeczku (który też koniec końców wyniósł do przedszkola) ....
Są też sowinki przytulaski-do spania .
Podsumowując wzór przedni, synek go kocha i jak sie okazało nie tylko on ;) 
Początkowo kołderkę obszyłam tylko na około, ale po chwilach kilku stwierdziłam, że mój synek ma dar i wypełnienie dość szybko zbadzia nie do odzyskania, więc...


 ....przepikowałam ją w romby :)

 Tu gotowy zestawik,
Został spakowany w siatkę i dumnie zaniesiony do przedszkola!
Od teg oczasu mój synek chętnie zasypia na drzemaskach ^^


 Jeszcze dorobiłam mu zapasową podusię, bo tamta była jakaś taka malutka.
A po kilku dniach wyniósł jeszcze swój wałeczek z łóżeczka i kategorycznie odmówił pozostawienie go w domu :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz