niedziela, 29 listopada 2015

Komplet kołderka + poduszka słoniki z szarym minky

Dziś coś u mnie sennie za oknem, wszyscy pospaliśmy, bez wyjątku.
Nawet synek spał do 7 z haczykiem, jak dla mnie rewelacja.

Wrzucam dzisiaj taki oto zestawik.
Komplecik dla mojej przyjaciółki, realizacja według jej wyboru :)
Cudne kolorowe słoniki na bawełnie z silver minky.
Kołderka z wypełnieniem 100g do kompletu z podusią idealną dla maluszka:)

Oczywiście mój synek zaakceptował i powiedział "dla cioci? łaaaadnee".
Odpowiedziałam mu, że tak dla cioci i super ,że mu się podoba.
 Następnie dodałam, że jak skompletujemy całość to paczuchą nadamy.
 Uradowany chodził pół dnia, że paczuchę nada, więc kochane ciocie śmiało ^^

Podsumowując : Buźka dla wszystkich w tym sennym dniu, nawet ja już idę spać:*














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz