wtorek, 17 listopada 2015

Dzianinowy komplecik koszulka + spodenki pumpy a'la Ruby szaro czerwony

Po spędzeniu całego wieczoru na wklepywaniu danych...
 muszę się zrelaksować !
Dlatego wrzucę posta :)
 Chcę mieć poczucie spełnienia, że zrobiłam coś dla siebie w tym szalonym dniu, a to pomoże mi spełnić moje mikro wieczorne marzonko.

Wykonałam jakiś czas temu dzianinkowy komplet dla synka.
Sama idea wzięła się z ...jak zawsze z braku odpowiednich (według mnie) kompletów dostępnych w sklepach.
Nie cierpię kupować tego co mają wszyscy, nie rajcuje mnie to jakoś, więc nie lubię również gdy mój synek wygląda jak zgraja innych maluchów. 
A nawet, to że wygląda tak samo to luzik, ale to że wszystkim tym dzieciaczkom jest równie niewygodnie, bo ciuszki są "dorosłe" zrozumieć nie mogę.
Zazwyczaj te kroje dresików nie przewidują miejsca na pieluchę!
No, a mój dwulatek nie ma póki co zapału do nocniczka, więc jest to dla mnie istotny czynnik ;)
W każdym bądź razie komplecik powstał z ideą o wygodzie i niekrępowaniu ruchów malucha, a pielucha ma mieć swój swobodny zwis, a co ! 
Co do kolorystyki...
Kolor szary wydał mi się za mdły, więc urozmaiciłam go czerwonym , oczywiście każdy inny równie dziki kolor by się nadał świetnie, ale w związku z tym iż mój synek kocha czerwony, ja wspieram go w tej miłości ;)
Zdjęcia raczej w ruchu i głównie tyłem, niestety smyk nie chciał współpracować frontem, ale co tam !

P.S. Bałagan w około jest autorstwa mojego szkraba. Chciałam mu pogratulować mistrzostwa w tej dziedzinie i na pewno jeszcze nie raz się nim pochwali ^^ 
Ale jest to swoisty dowód na skuteczność mojego zestawu, nie krępował mu ruchów... w żadnym stopniu :) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz